Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Reklamáció és termékvisszaküldés

TARTALOM

Reklamáció és termékvisszaküldés

Túlméretes termékek visszaküldése

Meddig lehet visszaküldeni egy terméket?

  • Elállás esetében a termék visszajuttatásáról neked kell gondoskodnod
  • Jelezheted nekünk átvételtől 14 napon belül az elállási szándékodat
  • Hozd be bármelyik üzletünkbe vagy küldd vissza futárszolgálattal

 

Reklamáció és termékvisszaküldés

Megrendelésed kicsomagolása után problémát tapasztaltál? Keresd szervizünket az alábbi elérhetőségek egyikén:

Mobil: +36 70-600-8819

Hívható: Hétfő - Péntek 8:00 - 16:30

E-mail: szerviz@iddesign.hu

Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Mégsem nyerte el a tetszésed? Visszaküldenéd és elállnál a rendeléstől? Ebben az esetben kövesd az alábbi lépéseket:
 

1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Írj nekünk a szerviz@iddesign.hu címre. Kérjük, tudasd velünk az alábbi információkat:

  • Rendelési/Számlázási név vagy rendelési szám, számla sorszáma és a problémás termék neve és cikkszáma
  • reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
  • sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a hibáról és a csomagról, amelyben az árut megkaptad
     

Hogyan segíthetsz a folyamat gyorsabb feldolgozásában?

Segítheti az ügyintézést, ha teljes (távoli) képet küldesz a termékről és a sérült részeket külön is lefényképezed. Hiányzó alkatrész esetén írd meg, melyik alkatrészed hiányzik. Ha a csomagod sérült, akkor átvételkor jelezd azt a szállítónak is, fényképezd le a dobozt és a lehető leghamarabb, de maximum 3 munkanapon belül vedd fel velünk is a kapcsolatot. Az átvételtől számított 3 munkanap után terméksérüléssel kapcsolatos jótállási bejelentést nem tudunk elfogadni. Kártérítési igényünket csak akkor tudjuk érvényesíteni a szállító cég felé, ha az átvételtől számított 72 órán belül mi is jelezzük felé azt.

Ezért kérjük, hogy az átvett csomagod tartalmát mindig ellenőrizd le 1-2 napon belül, mert esetleges sérülésről szóló bejelentést eddig tudunk elfogadni.


2. Töltsd ki az elállási nyilatkozat mintát!

Hol találom az elállási nyilatkozat mintát?

Az elállási nyilatkozat mintát a rendelésed leadásakor az első e-mailünkben találod meg mellékletként. Nyomtasd ki, majd kitöltve tedd bele a visszaküldeni kívánt termék csomagjába.

Ha a visszaküldés okát nem szeretnéd megindokolni, akkor is kérjük, hogy töltsd ki az űrlapot, és segíts nekünk a visszatérítési folyamat gördülékeny lebonyolításában.


3. Csomagold be a terméket!

A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:

  • a reklamáció tárgyát képező terméket
  • a kitöltött reklamációs űrlapot
  • töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.)

Hogyan csomagoljam be a terméket megfelelően?

A terméket óvatosan csomagold be az eredeti dobozába. Fontos, hogy további károktól megvédd így kérjük használj töltőanyagot. Nyugodtan használhatsz újságpapírt is. Sérülékenyebb termékek esetén buborékfóliát vagy polisztirolt ajánlunk. A csomagba tedd bele a kitöltött reklamációs űrlapot! Gondosan zárd le a csomagot erős ragasztószalag segítségével.

 

4. Küldd vissza/Hozd vissza a csomagot hozzánk!

A reklamáció tárgyát képező vagy visszatéríteni kívánt terméket az alábbi címre küldheted vissza számunkra:

DanConcept Kft. (IDdesign MaxCity)
2045 Törökbálint, Tópark utca 1. A. ép. 2/232

Ha személyesen hoznád vissza a terméket akkor mind a két bemutatótermünkbe megteheted:

DanConcept Kft (IDdesign Váci Corner)
1138 Budapest, Váci út 144-150. földszint

DanConcept Kft. (IDdesign MaxCity)
2045 Törökbálint, Tópark utca 1. A. ép. 2/232

 

5. A reklamáció feldolgozása

Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb! A reklamációnál kérjük tüntesd fel nekünk e-mailben, hogy számodra a pénzvisszafizetés vagy a termék új darabra cserélése lenne az ideális megoldás.

Mikor kapom meg az új terméket?

Ha a termék raktáron van, pár nap múlva már újat tudunk belőle szállítani. Ha viszont beszállítónktól kell megrendelnünk, akkor a folyamat több időt vesz igénybe. Az időtartamról előzetes tájékoztatást adunk.

Hogyan működik a panaszkezelés?

A termék visszaérkezésekor azonnal értesítünk. A reklamáció megoldásával vagy a termék visszavételével kapcsolatban információs e-mailt küldünk vagy felvesszük veled a kapcsolatot telefonon. Elállás esetében a pénz visszautalásáról külön egyeztetünk veled.
 

Mit csinálj, ha...

...a pénz nem érkezett meg?

A pénz visszatérítésének feldolgozása változó időtartammal mehet végbe. Bármilyen probléma vagy ki nem fizetés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, e-mailben a szerviz@iddesign.hu címen.

 

Túlméretes termékek visszaküldése

Tudjuk, hogy egy nagyobb bútor visszaküldése nem egyszerű, ezért ezek visszaküldése esetén kérjük mindig egyeztess először az ügyfélszolgálatunkkal a szerviz@iddesign.hu e-mail címen, hogy megtaláljuk számodra a legmegfelelőbb megoldást.

 

Meddig lehet visszaküldeni egy terméket?

14 napod van eldönteni

Ha a terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül, az eredeti csomagolásban küldöd vissza, a termék teljes árát visszatérítjük.

Meddig van lehetőségem reklamációt benyújtani?

A jótállási időt 2021. január 1-től a termék értéke alapján az alábbiak szerint lehet meghatározni.

További információkat a jótállásról az ÁSZF-ben olvashatsz el.